پیام تسلیت سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی استان زنجان در پی شهادت رهبر حزب الله لبنان

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان در پیامی شهادت شهید سیدحسن نصرالله و تعدادی از فرماندهان و رزمندگان مقاومت را تسلیت گفت.  

به‌گزارش میراث آریا، در پیام داریوش نادری آمده است: امروز رژیم صهیونسیتی با حمایت‌های مادی و نظامی آمریکای غاصب، جنایت‌های خود را به اوج رساند و باعث شهادت رهبر حزب الله لبنان و شمار زیادی از فرماندهان جبهه مقاومت شد.  

دشمنان اسلام و امت اسلامی باید بدانند که خون شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام گروه‌های مقاومت خواهد بود و حزب الله تا همیشه تاریخ زنده است.  

اینجانب به نمایندگی از مجموعه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، شهادت این مجاهد عظیم‌الشأن و اسطوره مقاومت را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، ملت شریف لبنان و تمامی دلدادگان مسیر مقاومت تسلیت عرض می‌کنم. بی‌شک شهادت این مجاهد نستوه، برگ زرینی بر دفتر افتخارات اسلام و مقاومت افزود و نام ایشان در تاریخ جاویدان خواهد شد و راه پرافتخارش همچنان ادامه خواهد یافت و خون پاک این شهید سرافراز، درخت تناور مقاومت را آبیاری خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070700560
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha